Strona 1 z 1

Od Redakcji Optyki

: 14 kwie 2015, 09:03
autor: tomekk
Z najnowszym (2/2015) numerem „Optyki” rozpoczynamy drugą serię artykułów poświęconą sprzedaży i zarządzaniu salonem optycznym, których autorem jest znany Państwu Tomasz Krawczyk, jeden z najbardziej cenionych na naszym rynku specjalistów od komunikacji bezpośredniej. Autor zawodowo zajmuje się m.in. opracowywaniem standardów sprzedaży i obsługi klienta, które są wdrażane w wielu polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. Tomasz Krawczyk jest również Audytorem Wiodącym Systemów Zarządzania Jakością, zarejestrowanym w jednostce TÜV Saarland, specjalizującym się w certyfikacji firm handlowych.

W pierwszym artykule - Zaufanie to Twój największy kapitał, czyli o grzechu zaniechania i niedomówienia - Autor definiuje strategiczną przewagę, którą każdy salon powinien starać się uzyskać i utrzymywać. W kolejnych artykułach Autor skupi się na praktycznej stronie wdrażania Standardów Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Zapraszamy do zadawania pytań Autorowi na naszym forum.