O branżowym specjalistycznym dwumiesięczniku OPTYKA

włącz .

Branżowy dwumiesięcznik „Optyka” jest rzetelnym i niezależnym czasopismem, skierowanym wyłącznie do profesjonalistów i specjalistów ochrony wzroku. Wysoki poziom edytorski i merytoryczny, osiągnięty dzięki współpracy ze środowiskami naukowymi i branżowymi autorytetami, estetyczna szata graficzna oraz regularność i terminowość publikacji według stałego terminarza sprawiły, że od 2010 roku „Optyka” zajmuje wiodącą pozycję w branży. Potwierdza to coroczne badanie OPTYKBUS prowadzone przez firmę BCMM, według którego dwumiesięcznik „Optyka” jest najpoczytniejszym pismem w branży optycznej i ma największe czytelnictwo, spośród wszystkich czasopism optycznych w Polsce.

Wydawanie gazety, wierszówki dla autorów oraz wysyłka prenumeraty finansowane są ze sprzedaży powierzchni reklamowych w czasopiśmie „Optyka”. To wkład naszych reklamodawców w rozwój i edukację polskiej branży optycznej.

 

Cykl wydawniczy: dwumiesięcznikOKLADKI 2017

Liczba numerów w roku: 6

Nakład: 5.300 egzemplarzy

Zasięg: ogólnopolski

Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla specjalistów

Format: 230 x 300 mm

Kolorystyka: CMYK

Druk: offsetowy CTP o rozdzielczości 2400 dpi

ISSN: 2081-1268


TEMATYKA
Jako branżowe specjalistyczne czasopismo optyczne dbamy o to, aby dwumiesięcznik Optyka stanowił uzupełnienie i uaktualnienie fachowej wiedzy uzyskanej w procesie kształcenia zawodowego oraz był pomocny w codziennej pracy w salonie optycznym.
Utrzymujemy stały kontakt z czytelnikami poprzez nasz profil na Facebooku https://www.facebook.com/gazeta.optyka/

W Optyce można znaleźć następującą tematykę:

IMG 0931 moda okularowa (trendy we wzornictwie okularowym, technologie i materiały);
najnowsze produkty optyczne (soczewki okularowe, uszlachetnienia, soczewki kontaktowe, urządzenia);
wady wzroku i sposoby korekcji;
zmiany w branży (edukacja, prawo i ustawodawstwo);
sztuka sprzedaży;
zarządzenie salonem optycznym i praktyką
aranżacja wnętrza i wyposażenie;
marketingowe sposoby na zwiększanie konkurencyjności;
wydarzenia branżowe (targi, spotkania, konferencje, sympozja);
publikacje naukowe.


NAKŁAD
Dwumiesięcznik Optyka ukazuje się w nakładzie 5.300 egzemplarzy, z czego:
około 4 800 egz. to zamówiona prenumerata (przesłany wypełniony formularz),
około 200 egz. to tzw. egzemplarze okazowe dla reklamodawców,
około 300 egz. dostarczane bezpośrednio do biur największych sieci optycznych.

 

DYSTRYBUCJA
Dystrybucja odbywa się poprzez bezpłatną prenumeratę.
Zdecydowaliśmy się na formę zamówienia prenumeraty poprzez wypełnienie formularza wraz z krótką ankietą, aby mieć pewność, że docieramy do specjalistów zainteresowanych śledzeniem informacji i reklam publikowanych w Optyce.
Dzięki krótkiej ankiecie zamieszczonej przy zamówieniu prenumeraty nie tylko dowiadujemy się, kim jest nasz czytelnik, ale także jak ocenia dwumiesięcznik Optyka oraz jaką problematyką merytoryczną jest zainteresowany.

 

OPINIA CZYTELNIKÓW*

 około 98% wskazuje, że Optyka jest dla nich głównym źródłem informacji,
 około 96% uważa, że jest pismem przydatnym w praktyce, pomagając im w pracy i nauce,
 około 92% twierdzi, że piszą w nim autorytety naukowe, z których zdaniem się liczą,
 około 95% prenumeratorów zaznacza, że reklamy w Optyce są dla nich źródłem informacji.

 

GRUPA DOCELOWA
Grupą docelową są salony optyczne oraz gabinety okulistyczne i optometryczne na terenie całego kraju.
Jak wynika z ankiet otrzymywanych przy zamówieniu prenumeraty, nasz czytelnik to osoba zajmująca stanowisko:

WYKRES 01

Wg ankiet wynika, że są to osoby pracujące w zawodzie:

WYKRES 02

Dotarcie prenumeraty w podziale geograficznym na województwa*:

WYKRES 03

*) Informacje zebrane na podstawie odpowiedzi na ankietę w formularzu zamówienia prenumeraty.



Więcej informacji o reklamie i warunkach współpracy znajdą Państwo na stronie Reklama