Szanowni Państwo, Koleżanki, Koledzy!

Polskie Towarzystwo Ortoptyczne im. prof. K. Krzystkowej serdecznie zaprasza wszystkich specjalistów na trzecią Interdyscyplinarną Konferencję Naukową „SpójrzMY w oczy”, która odbędzie się w dniach 18-19.05.2024 we Wrocławiu. Interesujący program wykładów i warsztatów pozwoli poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w holistycznym podejściu do pacjenta. W tej edycji Konferencji będziemy skupiali się na ortoptyce w praktycznym ujęciu, jako dziedzinie, która łączy specjalistów zajmujących się wzrokiem. Zapraszamy ortoptystów, okulistów, optometrystów, rehabilitantów wzroku, fizjoterapeutów i wszystkich zainteresowanych tematem.
Do zobaczenia we Wrocławiu!

Magdalena Zarębska-Lindner
Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ortoptycznego im. Prof. Krystyny Krzystkowej

PROGRAM

 PROGRAM NAUKOWY
(wersja do pobrania POBIERZ_PDF)

 18 maja 2024 r. /sobota/

10.00 – 10.10
Otwarcie Konferencji i powitanie Uczestników

10.10 – 11.40
Sesja I – Od ortoptyki do neurologii jeden krok

Moderatorzy sesji: dr hab. n. med. Prof. ucz. Piotr Loba, dr n. med. Agnieszka Rosa, dr n. med. Łukasz Przysło

10.10-10.25
Miastenia i inne miogeniczne zaburzenia ruchomości gałek ocznych
dr hab. n. med. Prof. ucz. Piotr Loba
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie

10.25-10.40
Zaburzenia widzenia w wyniku udarów
dr n. med. Agnieszka Rosa
Centrum Orticus, Grodzisk Mazowiecki
Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

10.40-10.55
Zezy porażenne i neurogeniczne – wyzwania diagnostyczne
dr n. med. Justyna Simiera
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza I Katedry Chorób Oczu, Uniwersytet Medyczny w Łodzi

10.55-11.10
Dwojenie w praktyce
dr n. med. Marta Kirkiewicz
Oddział Okulistyki Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 w Szczecinie

11.10-11.25
Migrena w oczy kole, czyli marsz migrenowy od niemowlaka do nastolatka
dr n. med. Łukasz Przysło
Klinika Neurologii Rozwojowej i Epileptologii ICZMP w Łodzi

11.25-11.40 dyskusja

11.40-12.00 przerwa kawowa

 

12.00 – 13.00
Sesja II – Czego nauczył mnie ten przypadek ? – część 1

Moderatorzy sesji: dr hab. n. med. Prof. ucz. Piotr Loba, dr n. med. Justyna Simiera, dr n. med. Marta Kirkiewicz

12.00-12.12 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 1 /online/
dr hab. n. med. Maciej Gawęcki
Dobry Wzrok, Centrum Okulistyczne, Gdańsk

12.12-12.24 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 2
lek. Katarzyna Pelińska
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

12.24-12-36 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 3
lek. med. Piotr Polakowski
Klinika Okulistyki. Instytut „Pomnik- Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie

12.36-12.48 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 4
dr n.med. Joanna Stachura, Piotr Kalinowski, dr n. med. Aleksandra Koszewska-Kołdziejczak, lek. Med. Agata Zygadło, prof. dr hab. n.med. Bartłomiej J. Kałużny
Klinika Chorób Oczu, Szpital Uniwersytecki nr 1im. Dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

12.14-13.00 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 5
mgr Julita Bartoszuk
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny w Białymstoku, Klinika Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza
AlterOptica Kids, Gabinet Ortoptyczny i Terapii Widzenia

13.00-13.20 przerwa kawowa

 

13.20 – 14.20
Sesja III – Czego nauczył mnie ten przypadek ? – część 2

Moderatorzy sesji: dr hab. n. med. Prof. ucz. Piotr Loba, dr n. med. Justyna Simiera, dr n. med. Marta Kirkiewicz

13.20-13.32 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 6
dr n. med. Maria Szwajkowska, mgr inż. Magdalena Rogowska-Roszczyk
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie

13.32-13.44 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 7
mgr inż. Magdalena Rogowska-Roszczyk, dr n.med. Maria Szwajkowska
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie

13.44-13.56 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 8
lek. Maria Siedlińska
TWÓJ OKULISTA Prywatny Gabinet Okulistyczny, Kraków
ORTO-OPTICA Centrum Dobrego Widzenia, Kraków

13.56-14.08 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 9
mgr inż. Katarzyna Gajewska
Optomed, Sieradz

14.08-14.20 (6 min prezentacja + 6 min dyskusja)
Przypadek 10
mgr Beata Szczepaniak
Optometrysta, Ortoptysta, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Prywatny gabinet w Strzelcach Krajeńskich

14.20 – 15.00 LUNCH

15.00 – 16.15
Sesja IV – Ortoptyka w praktyce

Moderatorzy sesji: dr n. med. Agnieszka Rosa, MMedSci Ewa Witowska-Jeleń, Magdalena Zarębska-Lindner

15.00-15.15
Rola supresji w zezie i innych zaburzeniach widzenia obuocznego
dr n. med. Agnieszka Rosa
Centrum Orticus, Grodzisk Mazowiecki
Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

15.15-15.30
Postępowanie ortoptyczne w przebiegu oftalmopatii Gravesa
MMedSci Ewa Witowska-Jeleń
The University of Sheffield, Department of Ophthalmology and Orthoptics, Anglia
Orto-Optica Centrum Dobrego Widzenia, Kraków

15.30-15.45
OCZYwiste nieoczywistości w postępowaniu diagnostyczno-terapeutycznym przy wstrząśnieniach mózgu
dr n. hum. Maja Urzędowska
OPTIMA Medical Group
Centrum Dobrego Widzenia “Orto-Optica” Specjalistyczny Gabinet Ortoptyczno – Optometryczny w Krakowie

15.45-16.05
Wyzwania i kierunki rozwoju współczesnej ortoptyki
Magdalena Zarębska-Lindner1, MMedSci Ewa Witowska-Jeleń2, dr n. med. Agnieszka Rosa3

1.Ośrodek Korekcji Wzroku, Łódź
2. The University of Sheffield, Department of Ophthalmology and Orthoptics, Anglia
Orto-Optica Centrum Dobrego Widzenia, Kraków, Polska
3. Centrum Orticus, Grodzisk Mazowiecki
Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie
Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

16.05-16.15 Dyskusja

________________________________________________

WARSZTATY

16.20-18.20 /2 h/  –  SALA A
Warsztat 1 – Tomografia SOCT
Partner warsztatu – Optopol Technology

16.20-17.20 – SALA B
Warsztat 2 – Topografia rogówki dla każdego
dr hab. n. med. Justyna Izdebska 1,2, mgr Aleksandra Budelewska 2
1. Katedra i Klinika Okulistyki, Wydział Lekarski, Warszawski Uniwersytet Medyczny
2. Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie

Partner warsztatu – Optotech Medical

____________________________________________________

19 maja 2024 r. /niedziela/

8.30-9.50
zebranie członków PTO-IPKK

10.00 – 11.20
Sesja V – Okulistyka dziecięca, część 1

Moderatorzy sesji: prof. hab. dr n. med.  Anna Gotz-Więckowska, prof. hab. dr n.med. Dorota Pojda-Wilczek, dr hab. n. med. Anna Chrapusta

10.00-10.15
Naczyniak a malformacja naczyniowa u niemowlęcia – różnicowanie i postępowanie
prof. hab. dr n. med.  Anna Gotz-Więckowska
Katedra Okulistyki i Klinika Okulistyczna Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu im K. Marcinkowskiego

10.15-10.30
Przyczyny nagłego zaniewidzenia u dzieci i dorosłych
prof. hab. dr n.med. Dorota Pojda-Wilczek
Klinika Okulistyki Katedry Okulistyki Wydziału Nauk Medycznych w Katowicach, ŚUM w Katowicach, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. Prof. K. Gibińskiego ŚUM w Katowicach

10.30-10.45
Nieorganiczne przyczyny zaburzeń widzenia u dzieci
lek. med. Małgorzata Kochana
Oddział okulistyki z pododdziałem dziecięcym, Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego w Krakowie

10.45-11.00
Rola optyki okularowej w rozwoju i utrzymaniu optymalnej ostrości wzroku u dzieci
mgr Joanna Zdybel
Wykład sponsorowany – Hoya Lens Poland

11.00-11.20 dyskusja

11.20-11.40 przerwa kawowa

11.40 – 12.50
Sesja VI – Okulistyka dziecięca, część 2

Moderatorzy sesji: prof. hab. dr n. med.  Anna Gotz-Więckowska, prof. hab. dr n.med. Dorota Pojda-Wilczek, dr hab. n. med. Anna Chrapusta

11.40-11.55
Leczenie chirurgiczne wrodzonego i nabytego opadania powiek górnych
dr hab. n. med. Anna Chrapusta
Małopolskie Centrum Oparzeniowo-Plastyczne, Replantacji Kończyn z Ośrodkiem Terapii Hiperbarycznej Szpitala im.L.Rydygiera w Krakowie
Polskie Towarzystwo Leczenia Oparzeń
Konsultantka Wojewódzka ds. chirurgii plastycznej

11.55-12.10
Dystrofie siatkówki – ocena kliniczna i wsparcie pacjenta
dr n. med. Marta Pawlak
Katedra Okulistyki i Klinika Okulistyczna Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu

12.10-12.25
Stożek rogówki u dzieci /online/
dr hab. n. med. Tomasz Chorągiewicz
Katedra i Klinika Okulistyki Ogólnej i Dziecięcej, Wydział Lekarski, Uniwersytet Medyczny w Lublinie

12.25-12.40
Czy krople oczne z ozonem wyeliminują antybiotyki w terapii schorzeń powierzchni oka?
lek. med. Robert Mercik
Inview Medical Mercik, Mercik Sp.j.

Wykład sponsorowany- Inview Medical

12.40-12.50 dyskusja

 12.50-13.40 LUNCH

13.40 – 15.05
Sesja VII – Sesja interdyscyplinarna

Moderatorzy sesji: dr hab. prof. UKEN Marta Korendo, dr n. med. Agnieszka Rosa, lek. Paulina Szymańska

13.40-13.55
Percepcja wzrokowa z perspektywy rozwoju poznawczego
dr hab. prof. UKEN Marta Korendo
Katedra Logopedii i Zaburzeń Rozwoju, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

13.55-14.10
Dziecko/uczeń słabowidzący – kto to jest? Trudności i wyzwania w orzecznictwie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na wzrok
dr hab. nauk społ. Małgorzata Walkiewicz-Krutak, prof. uczelni
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „TOP” w Warszawie

14.10-14.25
Diagnoza ortoptyczna na potrzeby poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
mgr Marzena Żółtaniecka
One Day Clinic Gabinet Ortoptyczny w Opolu, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Niemodlinie

14.25-14.40
Gdy pacjent nie współpracuje. Co robić, a czego unikać ?
lek. Paulina Szymańska1, dr n. społ. Krystyna Pomorska2
1. Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Pabianicach
2. Instytut Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego

14.40-14.55
Niedosłuch i zaburzenia przetwarzania słuchowego
mgr Aleksandra Stojak
FONETIKA, Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu w Warszawie

14.55-15.05 dyskusja

15.05 Zakończenie Konferencji

 

Uwaga! Program może ulec modyfikacjom.

 RAMOWY PROGRAM NAUKOWY

 18 maja 2024 r. /sobota/

10.00 – 10.10
Otwarcie Konferencji i powitanie Uczestników

10.10 – 11.40
Sesja I – Od ortoptyki do neurologii jeden krok

11.40-12.00 przerwa kawowa

12.00 – 13.00
Sesja II – Czego nauczył mnie ten przypadek ? – część 1

13.00-13.20 przerwa kawowa

13.20 – 14.20
Sesja III – Czego nauczył mnie ten przypadek ? – część 2

14.20 – 15.00 LUNCH

15.00 – 16.15
Sesja IV – Ortoptyka w praktyce

16.05-16.15 Dyskusja
_____________________

WARSZTATY – 16.20-18.20

____________________

19 maja 2024 r. /niedziela/

8.30-9.50
zebranie członków PTO-IPKK

10.00 – 11.20
Sesja V – Okulistyka dziecięca, część 1

11.20-11.40 przerwa kawowa

11.40 – 12.50
Sesja VI – Okulistyka dziecięca, część 2

12.40-12.50 dyskusja

12.50-13.40 LUNCH

13.40 – 15.05
Sesja VII – Sesja interdyscyplinarna

14.55-15.05 dyskusja

15.05 Zakończenie Konferencji

  Uwaga! Program ramowy może ulec modyfikacjom.

Zapraszamy do udziału w warsztatch.

Aby wziąć udział w warsztatcie nalezy wybrać taką opcję w systemie rejestracji.
Koszt udziału w 1 warsztacie wynosi 70 lub 100 zł.

18.05.2024 r. /sobota/

16.20-18.20 /2 h/  –  SALA A
Warsztat 1 – Tomografia SOCT
Partner warsztatu – Optopol Technology

16.20-17.20 – SALA B
Warsztat 2 – Topografia rogówki dla każdego
dr hab. n. med. Justyna Izdebska 1,2, mgr Aleksandra Budelewska 2
1. Katedra i Klinika Okulistyki, Wydział Lekarski, Warszawski Uniwersytet Medyczny
2. Centrum Mikrochirurgii Oka Laser, Klinika prof. Jerzego Szaflika w Warszawie

Partner warsztatu – Optotech Medical

UWAGA! Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

WAŻNE TERMINY

Rejestracja online do udziału w Konferencji możliwa będzie od dnia 1 stycznia 2024 roku.

Do 15 kwietnia 2024 roku obowiązuje preferencyjna opłata za udział.

INFORMACJE

DATA I MIEJSCE

Konferencja odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Hotelu Mercure Wrocław Centrum
pl. Dominikański 1, 50-159 Wrocław
Data: 18-19 maja 2024 r.


ZOBACZ NA MAPIE

 

ZAKWATEROWANIE / HOTELE

  Hotel Mercure Wrocław Centrum
pl. Dominikański 1, 50-159 Wrocław
Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres: h3374-re@accor.com
lub telefonicznie: +48 71 323 27 42

ZOBACZ NA MAPIE

_______________________________________________________

  Hotel Radisson Blu Wroclaw *****
ul. Purkyniego 10, 50-156 Wrocław, Poland
/7 min na pieszo od miejsca obrad/

Hasło do rezerwacji w promocyjnej cenie: ORTOPTYKA

Cena za pokój jednoosobowy ze śniadaniem /SGL BB/ – 540 PLN
Cena za pokój dwuosobowy ze śniadaniem /DBL BB/ – 600 PLN

Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres: sales.wroclaw@radissonblu.com
Lub telefonicznie: +48 713 750 000

_______________________________________________

Double Tree By Hilton Wrocław  *****
ul. Podwale 84, 50-414 Wrocław

Cena za pokój jednoosobowy ze śniadaniem  – 580 PLN
Cena za pokój dwuosobowy ze śniadaniem  – 665 PLN

Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres: wroclaw.reservations@hilton.com
Hasło do rezerwacji w promocyjnej cenie: ORTOPTYKA
Promocja obowiazuje do 1.04.2024 r., liczba pokoi ograniczona.

________________________________________________

Qubus Hotel Wrocław ****
ul. Świętej Marii Magdaleny 2, 50-103 Wrocław

Cena za pokój jednoosobowy ze śniadaniem  – 480 PLN
Cena za pokój dwuosobowy ze śniadaniem  – 610 PLN

Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres: wroclaw@qubushotel.com

Hasło do rezerwacji w promocyjnej cenie: ORTOPTYKA
Promocja obowiazuje do 12.04.2024 r., liczba pokoi ograniczona.

________________________________________________

Qubus Wyndham Wroclaw Old Town ****
ul. Świętego Mikołaja 67, 50-127 Wrocław

Cena za pokój jednoosobowy ze śniadaniem  – 480 PLN
Cena za pokój dwuosobowy ze śniadaniem  – 550 PLN

Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres:
reservations@wyndhamwroclawot.com
lub
info@wyndhamwroclawot.com

Hasło do rezerwacji w promocyjnej cenie: ORTOPTYKA
Promocja obowiazuje do 19.04.2024 r., liczba pokoi ograniczona.

________________________________________________

Ibis Styles Wrocław Centrum ***
plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Cena za pokój jednoosobowy ze śniadaniem  – 405 PLN
Cena za pokój dwuosobowy ze śniadaniem  – 470 PLN

Rezerwacje można dokonać pisząc email na adres: H9347-RE@accor.com

Hasło do rezerwacji w promocyjnej cenie: ORTOPTYKA

KOMITET NAUKOWY i ORGANIZACYJNY

 

KOMITET NAUKOWY

dr n. med. Agnieszka Rosa – przewodnicząca
dr hab. n. med. prof. ucz. Piotr Loba
MMedSci Ewa Witowska-Jeleń
dr n. med. Justyna Simiera

KOMITET ORGANIZACYJNY

Magdalena Zarębska-Lindner – przewodnicząca
dr n. med. Agnieszka Rosa
MMedSci Ewa Witowska-Jeleń
Jolanta Jasińska-Pietrzak
mgr Dorota Piszczek
Dorota Maziarz

 

OPŁATY

Opłaty dla ortoptystów, okulistów, optometrystów, rehabilitantów wzroku, fizjoterapeutów:
I termin do 14/04/24 – 550 zł
II termin od 15/04/24 – 600 zł
III termin od 15/05/24– 650 zł
Udział w warsztacie – 100 zł *członkowie PTOrt.- 70 zł


Opłaty dla studentów:
I termin do 14/04/24 – 450 zł
II termin od 15/04/24 – 500 zł
III termin od 15/05/24– 550 zł

Udział w warsztacie – 100 zł *członkowie PTOrt. – 70 zł

Opłata zawiera podatek VAT 23%, obejmuje udział w obradach konferencji, materiały konferencyjne, posiłki konferencyjne (przerwa kawowa, lunch), wstęp na wystawę medyczną (dotyczy osób uprawnionych).

Warunki rezygnacji z uczestnictwa w wydarzeniu:
1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji nie później niż na 14 dni przed wyznaczoną datą Wydarzenia.
2. W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie od 13 do 5 dni przed datą Konferencji Uczestnik otrzymuje zwrot poniesionych kosztów w wysokości 50% wpłaconej kwoty.
3. W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie krótszym niż 5 dni przed konferencją – zwrot wniesionej opłaty nie przysługuje.

Więcej informacji w Regulamin uczestnictwa w Konferencji.

OPŁATA FEE OBEJMUJE:

  • udział w sesjach naukowych
  • wstęp na wystawę sprzętu medycznego i leków
  • materiały konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • lunche i przerwy kawowe

DANE DO PRZELEWU:
ALFA EVENT SP. Z O.O.
ul. Stefana Żeromskiego 62 / 2, 50-312 Wrocław
ING Bank Śląski 68 1050 1575 1000 0090 8185 5836
Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika oraz numer proformy
.

Akceptowane metody płatności:
– przelew bankowy;
– przelew on line za pośrednictwem platformy imoje – Klient może wybrać następujące formy płatności za udział w wydarzeniu: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach;
przelew online za pośrdnictwem platformy Przelewy24;
– gotówka na miejscu;

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
Osobom, które się zarejestrowały jednak nie dokonały wpłaty do dnia rozpoczęcia Konferencji Organizator nie gwarantuje miejsca na Konferencji.
Rezygnację z udziału w konferencji można zgłosić wyłącznie drogę mailową, na adres: biuro@alfaevent.pl

ORGANIZATOR

ORGANIZATOR

Polskie Towarzystwo Ortoptyczne im. prof. Krystyny Krzystkowej
ul. Królewska 5/3, 30-045, Kraków

www.pto-ipkk.pl | sekretariat@pto-ipkk.pl

WSPÓŁORGANIZATOR

Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza
I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

 

PARTNER MEDIALNY I PATRONATY

WYŁĄCZNY PARTNER MEDIALNY

__________________________

PATRONAT MEDIALNY

REGULAMIN KONFERENCJI

 Regulamin uczestnictwa w konferencji III Interdyscyplinarna Konferencja SPÓJRZMY W OCZY

1 ORGANIZATOR/TERMIN

  1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą: SPÓJRZMY W OCZY, organizowanej przez Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611 prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000, kapitał zakładowy: 5 000 zł; adres mailowy: biuro@alfaevent.pl.
  2. Konferencja organizowana jest przy współpracy i na zlecenie Polskiego Towarzystwo Ortoptycznego im. prof. Krystyny Krzystkowej z siedzibą w Krakowie, 30-045 Kraków, ul. Królewska 5/3 oraz Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
  3. Konferencja odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Hotelu Mercure Wrocław Centrum we Wrocławiu, przy pl. Dominikańskim 1,  w dniach 18-19 maja 2024 r., w trybie stacjonarnym.
  4. Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Organizatora jest: Agnieszka Konopka, adres mailowy: ak@alfaevent.pl, telefon kontaktowy: +48 508 203 631.

 

2 DEFINICJE

Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:

Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem:  ortoptyka2024.pl.

Organizator – Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611 prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000;  Polskie Towarzystwo Ortoptyczne im. prof. Krystyny Krzystkowej z siedzibą w Krakowie, 30-045 Kraków, ul. Królewska 5/3; Zakład Patofizjologii Widzenia Obuocznego i Leczenia Zeza, I Katedra Chorób Oczu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora konferencję w formie stacjonarnej pod nazwą: SPÓJRZMY W OCZY, ORTOPTYKA W PRAKTYCE.

Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie opłaty zgodnie z regulaminem opłat.

Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: ortoptyka2024.pl za pomocą, którego następuje Rejestracja.

Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.

Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.

 

3 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konferencja adresowana jest do: ortoptystów, okulistów, optometrystów, rehabilitantów wzroku, fizjoterapeutów oraz wszystkich specjalistów nauk medycznych i technicznych zainteresowanych tematyką a także studentów kierunków związanych z tematyką konferencji.
  2. W Konferencji mogą brać udział także przedstawiciele sponsorów. Ich uczestnictwo w Konferencji szczegółowo określa odrębny regulamin.
  3. Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się na stronie internetowej pod adresem: pl
  4. W ramach Konferencji odbędą się sesje tematyczne, kursy i sesje sponsorowane.
  5. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część Rejestracji na Konferencję i obowiązują wszystkich Uczestników.
  6. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:
    1. urządzenie mające dostęp do sieci Internet,
    2. dostęp do konta poczty elektronicznej,
    3. poprawnie skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki cookies. Proponowane przeglądarki: Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
  7. Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty, prezentowane na stronie internetowej Organizatora nie stanowią ofert w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 585). Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  8. Konferencja prowadzona jest w języku polskim. Nie wyklucza to jednak wygłaszania prelekcji w innym języku niż język polski.
  9. Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).

 

4 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: pl do dnia 19 maja 2024 roku do godz. 23:59 oraz wniesienie opłaty rejestracyjnej.
  2. Organizatorzy zastrzegają możliwość zamknięcia rejestracji przed terminem w przypadku, gdy liczba zarejestrowanych Uczestników osiągnie limit miejsc.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych uniemożliwiających realizację rejestracji może skutkować odmową realizacji zgłoszenia.
  4. W celu dokonania rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien dokonać rejestracji uczestnictwa oraz dokonać opłaty, jeśli status uczestnictwa tego wymaga.
  5. Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa – certyfikat udziału w Konferencji wraz z punktami edukacyjnymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia z dnia 21 lutego 2022 roku (tj. Dz.U. 2022.464) w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów.

 

5 OPŁATY

    1. Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji jest zamieszczona na stronie internetowej Konferencji.
    2. Opłatę za udział w Konferencji należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora.
    3. Uczestnik może wybrać następujące formy płatności:
      – Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach;

– Płatności BLIK, przelew elektroniczny przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24 obsługiwany przez PayPro S.A.
– tradycyjny przelew bankowy;
– płatność na miejscu gotówką lub kartą;

  1. Płatność powinna być wykonana w terminie określonym na fakturze pro forma, lub fakturze VAT.
  2. Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji w wyznaczonym przez Organizatora terminie promocyjnym.
  3. Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora na stronie Konferencji, upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu
    jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.

 

6 REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA oraz REKLAMACJE

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów według poniższych terminów:
    1. Rezygnacja do 90 dni przed Konferencją – uczestnik nie ponosi kosztów anulacji;
    2. Rezygnacja między 90 a 60 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 30% kosztów;
    3. Rezygnacja między 60 a 30 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 50% kosztów;
    4. Rezygnacja między 30 a 14 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 75% kosztów;
    5. Rezygnacja 14 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 100% kosztów.
  2. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: biuro@alfaevent.pl
    Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
  3. Uczestnik może złożyć pisemną reklamację w terminie do 14 dni od dnia zakończenia wydarzenia, reklamację należy przesłać mailowo na adres: biuro@alfaevent.pl; po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

 

7 ZGŁASZANIE PRAC

    1. Prace na Konferencję mogą być zgłaszane w formie abstraktów do prezentacji plakatowej.
    2. Zgłaszanie abstraktu można dokonać do dnia 15 kwietnia 2024 r. za pośrednictwem formularza w trybie on-line, a w przypadku problemów dopuszczalne jest także zgłoszenie abstraktu drogą e-mailową pod adres biuro@alfaevent.pl
    3. Nadesłane prace zostaną poddane ocenie recenzentów wybranych z grona Komitetu Naukowego Konferencji, a decyzja o ich przyjęciu i zakwalifikowaniu do prezentacji plakatowej, zostanie przesłana osobom zgłaszającym drogą elektroniczną do 25 kwietnia 2024 r.
    4. Wraz z potwierdzeniem przesłane zostaną wszelkie szczegóły dotyczące przygotowania prezentacji na Konferencję.
  1. Prace przygotowane w języku polskim i angielskim powinny być przygotowane wg następującego schematu:
  2. Tytuł
  3. Autor/Autorzy
  4. Afiliacja (dotyczy wszystkich autorów)
  5. Streszczenie
  6. Streszczenie powinno zawierać:
  7. wstęp,
  8. materiał i metody,
  9. wyniki,
  10. Streszczenie nie powinno przekraczać 2200 znaków.
  11. Autor, który dokonuje zgłoszenia pracy musi być uczestnikiem Konferencji i jeśli Jego status tego wymaga musi dokonać opłaty konferencyjnej zgodnie z cennikiem zawartym na stronie internetowej Konferencji.
  12. Zgłoszenie pracy na Konferencję jest jednoznaczne z wyrażaniem zgody na udzielenie Organizatorowi licencji na publikacje wizerunku zarówno podczas Konferencji, jak również po jego zakończeniu przez okres do 6 miesięcy na  platformie Konferencji, jeżeli Organizator zdecyduje się nagrywać Konferencję.

Szczegóły dotyczące udzielenia Umowy licencji zostaną przesłane Autorom.

 

8 PRAWA AUTORSKIE

  1. Nagrywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie treści Konferencji jest kategorycznie zabronione.
  2. Treści prezentowane są przez właścicieli praw autorskich osobiście lub za zgodą oraz wiedzą właścicieli praw autorskich.
  3. Obrót materiałami edukacyjnymi następuje za zgodą ich twórców i nie narusza przepisów prawa, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Organizator: Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611 prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000, który przetwarza dane osobowe Użytkowników (Uczestników) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r oraz zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku.
  2. Administrator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji. Informacje o szczególnym znaczeniu, w tym dane osobowe oraz informacje związane ze szczegółami płatności zebrane w celu przeprowadzenia transakcji handlowych, są szyfrowane przed transmisją od użytkownika.
  3. Dane osobowe, w związku z rejestracją, przechowywane są przez okres, w którym Organizator zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających, dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia ich kontroli przez organy publiczne.
  4. Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konferencji, w tym stworzenia listy uczestników Konferencji.
  5. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i ich przekazywanie osobom trzecim dla celów przeprowadzenia Konferencji, w tym do stworzenia listy Uczestników oraz dla potrzeb streamingu. W przypadku, gdy dokonującym Rejestracji nie jest Uczestnik, również wyraża on zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
  6. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na świadczenie usług drogą elektroniczną w celach związanych z przeprowadzeniem Konferencji.
  7. Podmiotom danych przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, możliwości ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia, prawie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawie do ich przenoszenia, a także prawie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Dane będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i nie będą przekazane do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
  9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konferencji.
  10. Organizator przyjął i przestrzega polityki bezpieczeństwa.

 

10 ZMIANY DANYCH OSOBOWYCH

    1. Zalogowany w systemie użytkownik może wprowadzać na swoim koncie zmiany danych.
    2. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku. Danych zbieranych automatycznie do transakcji zakupu nie da się zmienić lub usunąć.
    3. Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Usunięcie konta użytkownika z serwisu wymaga bezpośredniego kontaktu z Organizatorem i przesłania stosownej prośby na adres e-mail: biuro@alfaevent.pl.

 

11 REGULACJE ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany formy organizacji Konferencji ze stacjonarnej na on-line, lub hybrydową ze względu na zagrożenie dla zdrowia Uczestników Konferencji wywołane pandemią Covid-19, lub inną chorobą zakaźną.

 

12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
  2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestników oraz dokona zwrotu kwot wpłaconych przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
  3. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora tzw. „siły wyższej”, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Konferencji, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez Uczestników Konferencji.

 

13 REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę Konferencji, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
  2. Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
  3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
  4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.

 

14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
  2. Szczegółowy program Konferencji zostanie zamieszczony na stronie internetowej Konferencji na dwa tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia Konferencji.
  3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej.
  6. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej.

 

Opracował Zespół Alfa event

 

Zarejestruj się już dziś!

> Przejdź do systemu rejestracji.

Nota prawna: tylko do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499).

KONFERENCJA ROZPOCZNIE SIĘ ZA

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Biuro Organizacji:

Alfa event sp. z o.o.

ul. Stefana Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław

www.alfaevent.pl